Sabtu, 07 Agustus 2010

dulu...

Dulu aku percaya....cinta itu ada....
Dulu aku ..mengagumi cinta....
Dulu aku memuja cinta......
ya ..itu dulu sebelum aku tau apa itu cinta,,,

Kini aku..tau ..cinta itu...khayal belaka..
Kini aku tau ...cinta itu...pata morgana..
Kini aku tau..cinta itu..pembawa derita...
dan kini aku persetan dg cinta....

wahai cinta yg dusta pergilah angkau....dari hidup ku
jangan kembali...merayu ku..
wahai cinta ..pembawa derita..pergilah engkau dari jiwa ku..
jangan sekali...datang menghampiri ku..
wahai cinta..pembawa siksa..
pergilah angkau dari angan ku..
jangan sekali kau yawan rasa ku..

Aku ingin bebas lepas ....dari cengkram mu..
Aku ingin terbang ...lepas dari ikatan mu..
Aku ingin..pergi jauh ...dari,,,kubu mu...
Aku ingin pergi jauh...dari belaiain mu..

cukup sudah kau penjarakan aku..dg dusta mu..
cukup sudah kau dera aku dg...palsumu..
cukup sudah aku biarkan merana ku karena mu..
cukup sudah aku biarkan batin ku tersiksa ..oleh mu..

aku ingin sendiri bebas dari jeriji cinta...yg menyiksa..
aku ingin sendiri hidup tanpa cinta....aku ingin mencari cinta yg abadi
yg suci tanpa ada dusta...dan janji..

Pergilah engkau dr duka ku..biar bahagia menemani ku..
pergilah engkau dari angan ku..biar ketengangan bersama ku..
pergilah engkau dr hidup ku biar kebebasan menyertai ku..
pergilah engkau bersama dusta mu..
bersama..palsu mu..,,bersama...janji mu.

aku akan coba hidup tanpa mu..
aku akan coba jauh dari mu..
aku akan coba...melupakan mu...
aku akan coba memulakan hidup baru...dlam dunia ku..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar